21 Ocak 2015 Çarşamba

Herkes Mutlu Geceler İyi

Ayy!! biz çok mutluyuz,ay o kadar mutluyuz ki dünyalara sığamıyoruz,biz şöyle mutluyuz biz böyle iyiyiz sanırsın doğduğundan beri mutlu hiç kötü bir olay yaşamamış,hiç mutsuz olmamış.Kendi kendimize düşünürüz ya bir tek biz mi böyleyiz bu kadar olumsuzluğu bu kadar mutsuzluğu sadece biz mi yaşıyoruz.Bütün olumsuzluklar ''bize özel''yapılmış gibi bir his uyandırırlar insanda.
  • Nasılsın ?
  • Mutsuz.
  • Hahaha !!! mutsuz mu neden ki ? mutlu ol ya.
  • Yok bu benim yaşam stilim
  • Hım anlıyorum canım.
Hiçbir şeyden anladığı yok ama anlıyorum demek zorunda hissediyor.Böyle durumlarda çok Kasmayın güzel insanlar kasmayın ve sizin hissettiğiniz mutluluğun formüllerini teker teker anlatmayın çok komik oluyorsunuz onun yerine bende geçen hafta bu durumdaydım demeniz daha samimi daha içten en azından ben böyle düşünüyorum.
Başımdan geçen bir olayı yazmak istedim bu gün. Gün boyu nelerle karşılaştı bilinmez ne gibi saçmalıklar gördü ne tür mutluluk konulu hikayeler dinledi orası da muamma ama gecenin bir saatin de Durum güncellemeleri,paylaştığı bunalım resimler derken. Ferhat'ın sinem sence mutluluk nedir? Anlatır mısın bana demesiyle başladı.
Ferhat : Mutluluk sence nedir ?
Sinem : Mutluluk gereksiz bir avuntudur.İnsanın içinde belli belirsiz zamanlarda görülen bir karmaşık duygudur.Fazla takılmamak gerekir eğer takılırsan bütün hayatın bok çukuruna girer.
Ferhat : Var mı eklemek istediğin bir şey ?
Sinem : Yeterli değil mi ?
Ferhat : Yok yeterli tamam sağ ol .
Konuşmamız böylelikle sonlanmıştı..

sürç-i lisan ettiysem affola geceleriniz iyi olsun.


1 yorum:

kadriye dedi ki...

Mutluluğu yaşam amacı yapmamak gerek. Yani hayattaki tek amacımız bu olmamalı. Zaten ne kadar bu konuda ısrarcı olursan o kadar uzaklaşırsın. Ve dediğin gibi geçen hafta mutsuzluktan ölürken şu anda mutlu hissedebilirsin.

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger