19 Ocak 2015 Pazartesi

PAZARTESİ SENDROMU

 Bugün günlerden pazartesi çoğu insanın '' pazartesi sendromu ''olarak adlandırdığı günlerin başı.Pazartesi sendromu diye adlandıracağım bir gün değil çünkü yine evdeyim yine öğlene kadar uyudum ve yine işsizim.
 Haftanın her günü aynı monotonlukta,haftaya sınavlarım var kursum devam ediyor ama şu sıralar ona da ara verdik beklemedeyim.Mezun olan insanların karşılaştığı ''işsizlik psikolojisi'' beni de sardı fakat diğer arkadaşlara bakınca onlardan daha iyi bir yerde olduğumu düşünmeden edemiyorum.En büyük desteği veren ''Ailem'' bu konuda beni hep destekleyip hep olumlu düşünmem için çaba sarf ediyorlar,bazen kendi kendimi depresyona sürüklesem de  yine bir şekilde o psikolojiden hemen sıyrılıyorum,artık depresyona girmek hobi oldu bende.
  • Hobilerin neler?
  • Depresyona girmek.
Mutlu mesutken tribe sokan şarkılar kitaplar hatta diziler de yok diyemeyeceğim kadar fazla ama bunlar geçiçi mutsuzluklar yaşatıyorlar öyle aman aman depresyonluk değil. Depresyon konusunu açmışken ben bu konunun insanlar üzerinde ''Domino Etkisi'' yaptığına inanıyorum biri depresyondaysa diğeri de diğeri de ve diğeri de ...
Geçen haberlerde Depresyonun nedeninin virüs,bakteri ya da parazit gibi bulaşıcı etmenler olabileceğini söylüyorlardı buna da inanıyorum.Neyse diyeceğim o ki haftanın ilk gününü ''pazartesi sendromu'' olarak düşünüp sinir,stres olmadan depresyona girmeden Mutlu Mesut  yaşayalım.
 Sürç-i lisan ettiysem affola güzel,renkli,bol hayalli ''Sendromsuz'' günler hoş kalın...



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger