17 Ocak 2015 Cumartesi

SOĞUK BİR PAZAR GÜNÜ


Soğuk bir pazar gününden yazıyorum.Sessiz sakin bir havada bembeyaz bulutların gökyüzüne doluştuğu bir zaman diliminden.
Her zaman ki gibi beni yalnız bırakmayan kahvem,pembe patiklerim,tekrar tekrar okuduğum Küçük Prens kitabım var.Keşke insanlar da ihtiyaç duyduğu zamanlar da Küçük prens gibi ''Bu Gezegeni beğenmedim başka gezegene gidiyorum.'' diyebilseler.Kitaptan öyle bir etkilendim ki şuanda hayal dünyasında başka gezegenlere seyahatlerim sürüyor.
Değişik düşüncelerde olduğum ve bazen kendimi farklı hissettiğimde doğru normal sıradan şeylerden hoşlanmıyor hatta hoşlananlara karşıda bir tuhaf duygu besliyorum.Hiç kimse birbirine benzemez tabi ki de bununda farkındayım fakat düşüncelerime engel olamıyorum.''İnsanlar içinde de insan yalnız hisseder kendini'' buda böyle bir şey işte kendimi yalnız hissediyorum.
Arkadaşlar arasında sohbet ederken dikkat ediyorum,hatta hiç konuşmuyor onları dinliyorum.Klasik sohbetler,insanların konuşacak konuları yok hep aynı monoton konular mağazalar,erkek arkadaşlar,çiçekler böcekler...
Farklı bir konu açılınca hepsinin yüzünde 'bu ne diyo yaa' düşüncesi,yüz ifadelerinde değişim ve hemen ellerde cep telefonları...
Soğuk bir pazar gününden benden bu kadar sürç-i lisan ettiysem affola güzel,renkli,bol hayalli günler hoş kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger