31 Ocak 2015 Cumartesi

Tutarsız yazılar 1

 Kırtasiye eşyalarına karşı bir ilgimin olduğu gerçek okulu bitirmeme rağmen halla  kırtasiyeye girer bir iki kalem,silgi almışlığım var. Sonradan araştırınca bu durumun bana özel olmadığını keşfettim evet çoğu arkadaşımda bu olay varmış.


Akşam yine  odamda  kitaplarımı kalemlerimi  toparlarken  bu kırtasiye olayı aklıma geldi,ve düşününce 90'larda öğrenci olanlarda bunun daha fazla görüldüğünü fark ettim hatta bir ara herkese sorar oldum ve evet  hep olumlu sonuçlarla karşılaştım,bana özel bir durum olmadığını anladım….
Mutluyum !
Çünkü   bu kadar masum hislerimiz var.! Bizden kötülük beklenmez en azından benden beklemeyin. İlkokul zamanlarımı düşünüyorum da uzun siyah saçlarım ,mavi önlüğüm dizimin üstüne kadar, beyaz bir yakalık  her gün ayrı bir yakalık olmasına  dikkat ederdim çoraplarım  hep şu dantelli olanlardan olurdu,güzel bir öğrencilik geçirdiğimi düşünüyorum.Bunların yanı sıra en çok sevdiğim yine renkli kalemlerim,silgilerim ve’’ tıka basa’’ dolan kalemliğim olurdu.Paylaşımcı bir çocuk olduğumdandır her eve döndüğümde tıka basa dolu olan kalemliğim ‘’tıkabasalığını’’ bırakmış olurdu,arkadaşlarımın beğendikleri kalemleri verirdim onlara  o zamanları ‘’paylaşımcılık’’ vardı.Hiçbir zaman fesatlık düşünmezdik.Defterlerimize,kitaplarımıza yapıştırdığımız etiketler  hep ikiye ayrılırdı en güzelleri en çok sevdiğimiz ders kitabının üstüne ve defterine,çirkin olanları da hep sevmediğimiz kitap ve defterlere yapıştırırdık. Mutlu çocuklardık vesselam biz  teneffüsler de hep  bahçeye inerdik,bahçeye inmeyen bir arkadaşımız varsa hemen yanına  gider ne olduğunu sorar ona yardım etmeye çalışırdık.Beslenmelerimizi de paylaşırdık aldığımız bir simidi 4e bile böldüğümü hatırlıyorum,istemese dahi  zorla ‘’ağzına değdi artık’’ bunu ben yemem ! der hemen eline tutuştururduk. Kimsenin canı çekmesin ‘’alamayanda’’ vardır diye  ‘’muz,çilek,erik ‘’koymazdı annem beslenme çantama  bizim dönemimiz bu kadar duyarlı bir dönemdi işte … Hatta  sınıf içi mektuplaşmalarımız  olurdu  halla saklarım hepsini özenle ara sıra  bakarım gülerim çoğunu da gösteririm yazan arkadaşlarıma bunlar güzel olaylar saklamak değer vermek gerekir hepsi bir ‘’anı’’ olarak kalıyor zamanla…

Kırtasiye konusundan girip nasıl buraya bağladım inanın bilmiyorum,beynim farklı  düşünüp parmaklarım çok daha farklı şeyler yazıyor,o yüzden hiç silmeden devam edeceğim bu yazımda böyle olsun sizlerde bu yazımı  böyle tutarsız  kabul edin.Yıllar hepimizden  çok şeyler almış belli ki  hepimiz unutmuşa benziyoruz bazı şeyleri  ben tekrardan küçük naçizane  bir şekilde anlatmak belirtmek istedim gerisini sizlere bırakıyorum.
Sadece biraz daha duyarlılık…
Sürç-i lisan ettiysem affolla ‘’Tutarsız yazılarda görüşmemek’’ üzere  ve ‘’duyarlı’’  bir gelecek umuduyla hoş kalın …

                                                                                  SİNEM KANDEMİR

4 yorum:

SmG dedi ki...

Özler olduk saf duyguları o kadar acı ki bu...

Hatıra defterlerimiz vardı tüm sınıfa yazdırdığımız :)
Sepet sepet yumurta/ sakın beni unutma/ unutursan küserim/ mektubunu keserim :))

Tuhafgezegen dedi ki...

Bana bu kalbin kadar temiz sayfayı açtığın için diye başlardık,konuya ... :))
seviyorum ama kimi en tatlı birisini nasıl anlatsam sana ilk harfine baksana der sonlandırırdık yazılarımızı :)))

kolay yemek tarifleri dedi ki...

Bende de vardir kalwm silgi guzel defter alma aliskanligi :) demekki bende yanliz degilmisim ama ben daha cok defter alirim :) sevgiler

Tuhafgezegen dedi ki...

Merhaba :)) evet bu yazıdan sonra çoğu arkadaşımdan mesaj aldım :)) sinem bende böyleyim bende bende bende diye :)) kırtasiye severler olarak bir gün toplanalım bari :)))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger