18 Şubat 2015 Çarşamba

Beklemek Uzun Bir Yol Gibi Öyle Kimsenin de Beklemeye Zamanı Yok Gibi

Beklemeye zamanımız yok bizim;
En azından ben böyleydim her şey hemen olsun isterdim. Beklemekten nefret ederdim. Zaman kaybı olan hiçbir şeyi sevmezdim. Beklemenin gerekli olduğu yerlerde bile bekleyemezdim, En basit örneği bilgisayarın açılmasını beklemek bile ızdırapdı benim için hemen uflamaya puflamaya başlardım. Yemeğin pişmesi, o pişene kadar ben o esnada doyardım. Kitap konusunda da yeni yazarları takip etmezdim şimdi ikinci kitabını beklemek zorunda kalacağım diye, dizi izlerdim ama daha sonra sezonları tamamlanınca bunun gibi sıralayabileceğim ufak tefek olay örgüsü…

Şu zamana kadar istediğim her şeyi zamanın da yaptım yapmaya uğraştım. Zamanın da olmasa dahi bir süre (kısa bir süre) sonra bunu gerçekleştirirdim ama sonuçta yapardım. İsteyip de yapamayınca yüreğime bir fil otururdu kalkmaz bütün gün orada dururdu. Bazen zamanın da yapamadım diye oturup kendi kendimi yerdim sonra uykusuz gecelere merhaba… Tabi bu böyle uzun bir süre devam etti ve mezun oldum.

 Veeee mutlu son…

Tabii ki de böyle mutlu son olmadı; hemen hırslar mırslar işe yaramadı aman şöyle yapayım aman böyle olsun demekle de olmadı, olmuyormuş bir yerler de tıkanılıyormuş bu sene daha iyi anladım umutsuzluğa düşmek yok zamanın da olmasa dahi olacağını düşünerek ilerleyeceğim. Beklemeyi öğreniyorum en azından öğrenmeye çalışıyorum diyelim…

En basit örneği bugün oynadığım bir oyun vardı. Resimli Kelime NeKi Bu diye zevkli bir oyun fakat biraz uğraştırıyor işte.  Bizde ablamla oynuyoruz fakat öyle şeyler çıkıyor ki insan sinir oluyor iki saat falan oynadık hatta 3 saat oldu. Ablam benden önce de 3 gündür oynuyormuş bu oyunu. 3 saat bekledim ama sonra sıkılmaya başladım veeeeee…

  • ·         3 gün mü? 3 günden beri oynuyor musun?

  •          Evet, çok zevkli değil mi?

  • ·         Cevaplarına bakmadın mı?

  •          Yok artık öyle zevki çıkmaz ki bunun.

  • ·         Ya boşver dur ben sana cevaplarını bulayım.

En sonunda dayanamadım cevapların hepsini çıkarttım. Yine bekleyemedim…



Beklemek Uzun Bir Yol Gibi …


Sürç-i lisan ettiysem affola . Sabırlı, huzurlu, sinirsiz, stressiz günlerimiz olsun hoş kalın…

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger