28 Şubat 2015 Cumartesi

Dağınık Yerlerde Yaşanmışlık Vardır Bırakın Dağınık Kalsın Bırakın Evleri B* Götürsün

  Bu annelerin temizlik aşkları var ya beni öldürüyor bırakın ya bırakın her şey dağınık kalsın dağınık evlerde yaşanmışlık vardır desem de annem haydi haydi Sinem haydi demesiyle kalktım yerimden.
Soğuk havalar da temizlik falan olmaz zaten yeni iyileşiyorum dedim ama neymiş herkes hastaymış tabi ki de havalanması gerekiyormuş salonun, odaların.
  • Benim odama elleme dedim kısık bir sesle...
  • Efendim sinem diye karşılık verdi annem.
  • Yok anneciğim ben camı açtım zaten çoktan dedim yüksek bir sesle.

İçimde ki sinem farklı konuşuyor dışarıda ki farklı ama Annedir haklıdır böyle diyorsa kesin bir bildiği vardır.
  • Yardım edeyim mi diye sordum.
  • Yok dedi.

Bir kere daha sordum bu kadar karışıklığa oturmak ne mümkün.
  •  Odanı topla yeter diye karşılık verdi.
  •   Odam mı sadece dedim.
  •    Evet o yeterli dedi.
     Bende yavaşça gittim odama kapıyı araladım biraz tuhaf dağınık ama sevimli bir dağınıklık Nasıl sevimli sinem yaa demeyin gerçekten çok şeker bir dağınıklık vardı, Neyse toplamaya başladım.
 Kitaplarımı topladım üst rafa dizdim basılmasın canlarıma diye. Birkaç hafta önce dışarıya çıkmıştım ve çantaya karar verememiştim köşeye yığmıştım onları da kaldırdım, düzgünce. Çalışma masasının üstü birçok makyaj malzemesine ev sahipliği yapıyor ojeler, rujlar yeni alınan ve sökülen etiketler buruşturulmuş kağıtlar çalışma defterleri notlar derken baya kalabalık bir halde bir poşet alıp ıvır zıvır kağıtları vs çoğunu attım sonra bir de kıyamadım yazdığım notlara çıkardım sonra aman boşver dedim doldurdum poşete bir poşete sığmadık tabi ki de ek bir poşet daha aldım sonradan aklıma mavi büyük çöp poşetleri geldi.

Tabii siz şimdi annemi merak ediyorsunuz; annem hala salonda…

Ben yatağımı düzelttim yatak düzeltme işi de öyle çok mantıklı gelmiyor bana ama yinede alışkanlık haline getirmelisin sinem bunu demesiyle her gün düzeltmeye çalışıyorum. Düzelttim sonra içime sinmedi pembe nevresim takımlarını çıkarıp mavileri geçirdim daha çok okyanus gibi Gökyüzü gibi olsun diye. Perdeler öyle bir havalanıyor ki sanki hastalığı dışarıya taşımaya niyetli gibi. Aman aman taşısın kurtulalım bundan…
Yerleri süpürme, viledalama eee bazen oturup sağda solda bulduğum yazıları okuma ne yazmışım ne yazmamışım onun yanı sıra kitap karıştırma sonra tekrardan kaldığım yerden devam etme derken bir iki saat odamda tıkılı kalmış olabilirim sanırım.

Annem; sinem hala bitmedi mi oda…

Yok anne bitmek üzere de aman bitti bitti ( geriye kalan eşyaları da sıkıldım attım dolabın içine, dolap sürgüsünü de çektim tamam işte.)

İçeriye bir girdim utandım.

Salon mükemmel balkon harika odalar mis mutfak bal dök yala yahu ben ne yaptım sadece bir oda  hatta bunun yanı sıra kahveleri de hazırlamış salonda beni bekliyordu.
Canım annem …
Anneler bir harika dostlar bir harika =)))
Ellerine sağlık annem ya nasıl da güzel yapmışsın dedim.

Yahu etrafı topladım sadece bir şey yapmadım ki dedi benim için çok büyük şey nasıl yapıyorlar anlamıyorum bende yapıyorum ama böyle düzgün olmuyor.

Kahve arasında anneme şöyle dedim;

Oldu canım tabii tabii kendi evinde böyle yaparsın artık dedi bende gülümsedim. Kendi evim olmadığı için şu anda gülmekle yetindim…

Sürç-i lisan ettiysem affola Temiz ve Ferah evlerde oturmak üzere hoş kalın…

                                                                                            Sinem Kandemir

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok hossun ya :) Yazilarini cok sevdim. Telefondan blog eklemeye ifrit oldugum icin bilgisayardan girdigimde uye olacagim :) Annelerle daginiklik algimiz celisebiliyor bazen. Mesela 65 cmlik pilates topunun odada durmasi daginiklik anneme gore. Hani kaldirilacak bir sey degil ne bekliyor onu da anlamiyorum :-D Ama yatak falan toplu olacak tabii annen o konuda hakli simdi ;) Çekmece temizlerim ben de canim sikildikca. Bir fatura bir bilet ya da herhangi minik ayrinti gecmise goturur hemen. Coplerimin arasinda gecmisimi ararim :-D

Tuhafgezegen dedi ki...

haha :)) Çöplerimin arasında geçmişimi ararım muhteşem çok güldüm :D haklısın işte bende o yüzden bitiremiyorum toplama işini bide atmak istemiyorum falan :)) zaman ayırıp okuduğun ve yorum yaptığın için çok teşekkür ederim kucak dolusu sevgiler :)))

Nar Hanım dedi ki...

Yatak toplama olayına ben de karşıyım ama nasıl içime işlemişse artık sabah kalkar kalkmaz yatağımı düzeltiyorum. Ben özümde dağınık biriydim yazık oldu bana :))

Tuhafgezegen dedi ki...

Anne sözü dinlemişsin sen belliki :D ya aslında dağınıklık da güzelde anneler hep karşı bu duruma :D ileride bende öyle oluyormuşum :P :P

Unknown dedi ki...

Evlemeden once elimi birseye surmezken simdi butun isler bana bakiyo :)

Unknown dedi ki...

Www.Ayseninyaptiklari.blogspot.com

Tuhafgezegen dedi ki...

:D sanırım benim de daha zamanım var bunları anlamam için :)) Kolay gelsin size de :))

ikrâ dedi ki...

Canım benim yazını keyifle okudum,gülerek bol bol tebessüm ederek.İki gündür aklım da yorum yapacağım ama oğluşum bir türlü fırsat vermedi.Benim bekarlık halimi anlatmış Sinemciğim dedim,annem ile temizlik konusun da hep didişirdim nefret ederim ama inan şimdi aynı annem gibi ben de sürekli ev temiz,derli toplu olsun diye uğraşıp duruyorum.Şimdi sen böyle diyorsun ya yarın yuvanı kurunca aynen sende anneciğin gibi derli toplu,temiz bir hanım olacaksın inşaAllah .. ;)

Tuhafgezegen dedi ki...

haha :)) canım benim beğenmene çok sevindim bende yazarken çok keyif aldım okurken sende keyif aldıysan ne mutlu bana ... Annem bana diyor ki evin olunca ben seni görcem sanırım dediğin de haklısın demek ki bekarken herkes böyle oluyor :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger