15 Şubat 2015 Pazar

Kadın Olmak... Sapık Düşüncelere Maruz Kalmak...

 Bu zaman da kadın olmak çok büyük bir zanaat vesselam

Gündem konusundan başlayarak ufak bir yazı yazmak istedim bu gün ne kadar kişiye ulaşır bu yazdıklarım bilemiyorum ama en çok isteğim sapık düşünceli insanlara ulaşması onlara hitaben yazıyorum bilhassa…

‘’BANA NASIL GİYİNECEĞİMİ ÖĞRETME OĞLUNA TECAVÜZ ETMEMEYİ ÖĞRET!’’

Beyinlerinizi normalleştiriniz baylar. Bizler etek giydiğimiz de sizlere cilve yapmıyoruz, biz makyaj yaptığımız da sizlere güzel görünmek için yapmıyoruz bizler yüksek sesli güldüğümüz de sizlere mesaj iletmiyor sizleri tahrik etmeye uğraşmıyoruz. Bizler topuklu ayakkabı giydiğimizde sizlere bize bakın arkamızdan tonla laf edin veya hayal kurun demiyoruz bizler bütün bunları kendimiz için yapıyoruz beyler sizler için değil…

Bunları beyinlerinize kazıyın bu dünya da Özgürlük varsa Yaşam hakkı varsa bizler de Özgürüz bizlerin de yaşam hakkı var. Saygı duyun bizlere keza biz sizlere nasıl saygı duyuyorsak…

‘’OGULLARINIZA KARŞI CİNSE SAYGI DUYMAYI ÖĞRETİN.’’

Erkeklerin cinsel istismarına maruz kalıp ölen kaçıncı Gencecik kız, hatta çocuk bu kadar mı duygularınız köreldi bu kadar mı pislikleştiniz bu kadar mı aciz iğrenç varlık oldunuz düşüncelerinizi normalleştirin beyler düşüncelerinizi normalleştirin. Bizler artık sıkıldık böyle iğrenç haberler görmekten her okuduğumuz da boğazlarımızın düğümlenmesinden…

Evet!  Kimse ye güvenilmez diye öğretilir, Aman kızım dikkat et denilir. Büyük bir ihtimal Özgecanın annesi de böyle kızını uğurlamıştır, olacaklardan habersiz Özgecan konusunda gerçekten çok şey yazmak istiyorum ama…  ‘’Mekanın cennet olsun, Nurlar için de uyu ‘’ demek den başkada bir şey gelmiyor elimden…



Kadınlar için tehlike evden dışarı adım attığımız da başlıyor. Yolda sağa sola bakmadan dümdüz yürüdüğümüz de, içimizden korkma bir şey olmaz ya dediğimiz de, sesiz sokaklara girdiğimizde,  kalbimizin ağzımızda çarpması, sesiz sakin bir yol görünüyorsa farklı bir yoldan gitme eğilimi gösterdiğimiz de, yürürken arkadan gelen kişilerin adım seslerini dinlemekten, hızlanıyor mu acaba dediğimiz de. Son olarak apartmana girdiğimiz de acaba arkamızdan gelir mi diye koşa koşa merdivenleri çıktığımızda. Sokak da göz göze gelmemek için direndiğimiz de başlıyor Bunları yaşatmaya kimsenin hakkı yok…

Topluluğa hitap eden dolmuş görevlileri… Bu konuda yorum bile yapamıyorum…

  •           Eve yalnız gidemezsin biz bırakalım seni?
  •           Yok canım ya biber gazı var yanımda bir şey olmaz.

 Olur, kuzum olur baksana haberlere olur… Biber gazı da kurtarmaz seni öldürürler belki bavula koyarlar,  belki Nehire atarlar,  belki de çöp poşetlerine koyar çöpün kenarına bırakırlar bunlar ülkemizde olağan şeyler her şey olabilir vesselam…

Yazımın sonlarına yaklaşırken; Adana da 6 yaşında tecavüze uğrayan GİZEMİ'de  unutmadım. Minnacık çocuğa yapılan zulmü diri diri yakıldığını da unutmadım daha küçücük çocuk ya çocuk…   Mekanın cennet olsun senin de …



‘’BENİM İNANDIĞIM SİSTEMDE SABAH BİR MASUMUN ÖLDÜRÜLDÜĞÜNÜ DUYARSANIZ, AKŞAM DARAĞACINDA SALLANAN BİRİNİ GÖRÜRSÜNÜZ.’’ NECİP FAZIL KISAKÜREK…  ((‘’ İDAM gericilik diyen arkadaşlarıma selam olsun! ‘’))

Ben böyle sapık düşünceli insanların serbest ellerini kollarını sallayarak gezmelerine karşıyım, hatta içeri de yatmalarına da karşıyım yemek içmek bu havayı solumalarına da karşıyım ben insan olmayan bu cani bu pisliklerin yaşama haklarına da karşıyım o yüzdendir ki en iyi yöntem neyse o olsun idamsa eğer idam…


Sürç-i lisan ettiysem affola SAPIKSIZ DÜŞÜNCELERİNİZ OLSUN, BÖYLE VAHŞETLERE BİR SON OLSUN hoş kalın…
                                                                                           Sinem Kandemir

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger