7 Mart 2015 Cumartesi

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun Güzel Bayanlar Hepiniz Çok Güzelsiniz


Bugün bugün muhteşem bir gün her ne kadar ülkem de kadına değer verilmese de bugün çok güzel bir gün ve çok özel…

İlk olarak kısa bir özet geçmek isterim bugünün anlam ve önemini sonra ise kendi yorumumu katmak istiyorum bugün için. Benim her 8 Mart günü içimde buruk bir coşku olur sevinç ve üzüntü bir arada;

8 Mart 1857 tarihinde ABD’nin New York kentinde 40.000 dokuma işçisi daha iyi çalışma koşulları istemesiyle bir tekstil fabrikasında greve başlamışlardır. Ancak polisin işçilere saldırması ve işçilerin fabrikaya kilitlenmesi, arkasından da çıkan yangında işçilerin fabrika önünde kurulan barikatlardan kaçamaması sonucunda 129 kadın işçi can verdi. İşçilerin cenaze törenine 10.000’i aşkın kişi katılmıştır...

Peki biz ne yaptık bugüne özel; 

Biz dün 8 Mart’ta özel arkadaşımın işlettiği Marmaris Black Point Parfüm dükkanın da güzel bir etkinliğe imza atmak için soyunduk ve çok da güzel oldu ne mi yaptık?



Neler yapmadık ki yahu bu güne özel 185 karanfil söyledik onlar geldi daha tomurcuk halde nasıl da güzeller nasılda masumlar eee tabi bende hakkımı aldım kırmızı bir karanfili kaptım. Çiçeklerimizin gövdelerine Black Point kartlarını ve testerlerimizi altın sarısı iplerle bağlayarak astıktan sonra hepsini dizdik sırayla öyle özenli öyle özenli dizdik ki aman kırılmasınlar diye. Yarın çok güzel kadınlarımıza dağıtılacak bunlar ve mutlu olacaklar eminim. Ara sıra sevdik tabiî ki çiçeklerimizi tomurcuklarını aman da aman sen açacak mısın aman da aman…



Aralarında bazı kadınlar gibi boynu bükük hatta çıt kırıldımlarıda vardı. Onları da güzelce diğerlerinin arasına koyduk, ben bugünü sevgililer gününden daha çok seviyorum daha samimi ve daha içten bir gün daha anlamlı. Çiçekçiler bugün için de ayrı bir heyecanlı zaten adamlar bir sevgililer gününde yüzleri gülüyor birde kadınlar gününde. Bu gün Neslihan*  anlatıyor sinem ya çiçekleri getiren adam dedi ki bir adam sevgilisine 8 bin çiçek almış. Hımm dedim bende yani alması güzel elbette fakat saygı lazım sevgi lazım sadece bir günlük değil hep değer vermesi önemli diye de ekledik sonuna... Eee yahu Kadınlar günümüz kutlu olsun! 8 bin çiçek almamış olabiliriz ama biz böylede mutluyuz ki…

                                (( Sağ en altlarda bir pembe karanfil sırıtıyor gördüğünüz üzere))

Ayrıca; Çiçeklerin arasında 6 veya 7 tane pembe karanfil var onlar kimlere gidecek çok merak ediyorum. Kırmızıların içinde çok can alıcı duruyorlardı bir görseniz bir de açmışlar şımarık şımarık kırmızı karanfiller tohum halinde pembeler çılgınlar gibi bağımsızlıklarını ilan etmişler. Bugün kadınların ellerinde çiçekleri görünce her günden her özel günden daha daha çok mutlu oluyorum, ve olacağım...


Sürç-i lisan ettiysem affola, 8 Mart  Dünya Emekçi Kadınlar Gününüzü Kutlarım Güzel Bayanlar hepinizi kocaman öpüyorum ve çok seviyorum, hepiniz birer çiçeksiniz canlarım benim mucuk Birimiz hepimiz hepimiz birimiz için heyyyyy!!! =))




                                                                                              Sinem Kandemir…

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger