19 Mart 2015 Perşembe

Başarı Odaklı İnsanlara Hayranlığım Sonsuz

Kendine güvenen insanlara hem saygım sonsuz hem de hayranlığım. Bugün ders de speaking hocamız benim yaşlarımda bir hatun güzel, bilgili bir o kadar da içten. Hem kendine özgü bir havası var hem de cana yakın tavırlarıyla insanı rahatlatıyor.

Yaşının vermiş olduğu bir olgunluk, ve hayat tecrübeleriyle bu birleşince mükemmel kavramı ortaya çıkıyor. Ses tonu, anlatış tarzı, konuşurken insanların gözünün içine bakması insana da güven duygusu uyandırıyor. Asıl anlatmak istediğim ben böyle insanlara hayran oluyorum. Bir şeyleri başarmış bir şeyleri kimseye değil kendine ispat etmiş insanlara hayranlığım sonsuz. Yaşım 24 ikimizi karşılaştırdığımda ise dağlar kadar fark var…

                                                   ((( Kırmızı ve Siyah - STENDHAL))))

İzmir de okuluyla birlikte bir çok Amerikan Kültür de ders vermiş okurken bunları yapmış bir kızdan bahsediyorum öyle çok şey sığdırmış ki şu 24 yaşına vay anasını Tebrik ederim beee!! Demek den kendimi alamadım hata onunla da kalmadım bir post hazırlayayım dedim. O kadar etkilendim yani yaşı aslında 28 27 olsaydı bu kadar büyütmezdim olayı ama yaşımın tıpkısının aynısı olması beni benden aldı büyük bir ihtimal adı da Gökçe…

Daha yeni tanıştım yani ben çok sevdim benim gibi felsefeye ilgisi büyük, benim çok sevdiğim yazarlar onu da cezp etmiş, ayrıca aynı dergiyi arıyoruz( Kafka Okur ) Marmaris ufak bir yer olduğu için istediğimiz şeyleri bulmak da zorluk çekiyoruz. Benim çok sevdiğim bir söz var hatta hani nasıl anılmak istersin deseler şöyle derdim.’’ Güzelliğine Hayranım ama zekası beni korkutuyor.’’ Benim bu sevdiğim söz aslında tam olarak Gökçeyi anlatıyor.
Arkadaşlara anlatıyorum şöyle kız böyle kız abartma falan diyorlar ama yok yani. Bilmiyorum neden böyle yoğun bir his yaşadım ama ben başarı odaklı olan insanlara hayranım…
Ne istediğini bilmek elde etmenin yarısıdır. Böyle insanlar işte bunun farkında olan insanlar neyse yaaaaaaaaa…

Sürç-i lisan ettiysem affola, ‘’Hayatınız da başarılı insanlara yer verin ki sizi başarıya götürsünler.’’  hoş kalın…
                                                  Sinem KANDEMİR




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger