26 Mart 2015 Perşembe

Kendini Anlatamayanlardan Mısın Sende Benim Gibi

 Kendini anlatamayanlar vardır ya işte tam tamına ben onlardanım, bir insan kendini nasıl anlatır ki ben yapamıyorum mesela yapanlar varsa da saygılarımı sevgilerimi iletiyorum.
İnsan en çok kendini anlatmada zorluk çekermiş kızlarla toplandığımızda bizim hatunlardan biri söylemişti,  bu tanımı ben üstlenmiştim hatta üstleniyorum. Kendimi anlatmak dan da çok hoşlanmıyorum ben anlatamam ki zaten ben şöyleyim böyleyim yok yok yapamam ama beni benden daha iyi tanıyanlara da büyük bir saygım oluşur.

Bugün ders den çıktım eve doğru gidiyorum nasılda yağmur yağıyor ıslandım paçalarımdan sular akıyor o derece yani nasıl hava böyle tuhaflaşıyor anlamsız kalıyorum. Bir gün önce de yine yeni tanıştığım bir arkadaş ‘’evet sende bir kendini anlatamama durumu var’’ demişti bu zaten benim bildiğim bir şeydi. Ben kendimi anlatmayı sevmiyorum hatta tam böyle anlayacakları zaman kendimi direk çekiyorum unutana kadarda konuşmuyorum. Ben kendimi anlatmayı değil de ben anlatmadan anlasınlar istiyorum çok mu fazla oldu buda?


Ders den koştur koştur gelmiş sırılsıklam bir şekilde eve kendimi atmış bir halde şöyle bir mesajlara baktım; Direnç mesaj atmış
  •       Sen yine depresyona mı girdin ne oldun?
  • ·        Yook bee ne alaka? Yani girdim çıktım sonra girme aşamasındayken sıyrıldım falan filan işte sen nasıl anladın ya dedim hunharca gülerek.
  •       Yazdıkların keşkeyle başladığı zaman sen depresyona giriyorsun. Keşkeyle değil de güzel ya da iyikiyle başlarsa sen mutlusun. İkisi de yoksa düşüncesiz duygusuz halindesin. Yazarlara gömüldüysen tekrar tekrar bir şeyleri düşünüyorsun. Yok eğer kısa kısa sözlere bakıyorsan sen yine bir şeye çok üzülmüşsün...

Şimdi ne yalan söyleyeyim doğru kısa küçük ayrıntılar ama benim yaşamımda çok büyük bir yere sahipler, kelimelere sığınmışlığım dan anlamış…

Sürç-i lisan ettiysem affola, Kelimelere sığınmış insanları severim vesselam hoş kalın…
                                                     
                                               SİNEM  KANDEMİR...
                                              

1 yorum:

Tuhafgezegen dedi ki...

Thank you diana :) I'm following your blog xoxo... :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger