22 Mart 2015 Pazar

Neslişli Günler Bugün Bahar Görünümlü Kışa Merhaba Dedik

2 gündür soğuk olan hava bugün kendine geldi. Tabii bu güzel havayı fırsat bilip hemen kızları toparladım fakat tek gelen Neslihancığım oldu, iyi de oldu.


Bugün Neslihancığımın ilk izin günü nasılda heyecanlıydı ilk başladığında her işe yeni başlayan gibi en çok ailesinden sonra ben güvendim ona ve inandım oda kendine inandı ve bir haftayı atlattık ikinci hafta eminim ki onun için daha kolay olacak. O yüzdendir ki bugün toplanmamızın nedeni güzel sohbetler, iş yaşantısında gördüğü zorluklar. Şu aralar benim böyle anlatacak anım ve tecrübem olmadığı için Aaaa Ciddi misin, Yok artık, Hadi be, Aman boş ver, takma gibi art arda gelen ahlanmalarım vahlanmalarım oluyor. Ama inanıyorum kendime de… Güzel insanların güzel işlere imza atacaklarından eminim.Hava güzel demişken evet güzel bahar görünümlü kıştı. Çok soğuk vesselam çok...

Sürç-i lisan ettiysem affola, Güzel havalara merhaba demek üzere hoş kalın…

                                                  SİNEM KANDEMİR…

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Neslihan icin hayirli olsun diyelim oyleyse :) Bir de buralari gor buz gibi. Arkadasim sigara icerken;
+üsüdün mü
-yoo üsümedim
+ciddi soyle bak
-deli misin icim titriyo resmen :):)

Bahar gelsin artik ya cidden...

Tuhafgezegen dedi ki...

haha canım benim valla bu sene bitmek bilmedi :))

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

Tuhafgezegen dedi ki...

canımmm, ben sık sık uğruyorum senin bloguna ama izleyici değilmişim şaştım :/ neyse ki şu anda takibe aldım hatta kontrol bile ettim :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger