6 Mart 2015 Cuma

Sessiz Terk Edilişlerimiz var Bizim

Gözümde canlanır koskoca mazi, sevdiğim nerede ben neredeyim… Alın benden size bugünün şarkısı olsun =)) 


Özlenenler vardır uzaklarda, hissedemez duyamazlar ama sizin hep yanınızdadır, düşüncelerinizde kalbinizde…

Mesafeleri bahane edip sevmekten vazgeçişlerimiz var bizim, bahanelere sığınmışlıklarımız. Hepsini toparlasan tuhaf bir gezegen etmeyecek cinsten ama bizlere öyle büyük gelir öyle büyük gelir ki tonla okyanusun toplamı gibi…



Bizim sessiz terk edilişlerimiz var. Kimseler duymadan, kimseler anlamadan, bir sabah kalkar terk edilmişizdir ya da terk etmişizdir…

Korkularımız vardır, ufaktan yüreğimizde yer eden. Yıkık dökük, bir şekilde duran düzelmeyen. Yüreğimizde taşırız yıkık döküklüğü sesiz ve kimsesizce…

                                                                                             Sinem Kandemir

5 yorum:

GülinDünyası dedi ki...

Ozlenen var uzaklarda,imkansiz artik..duyamaz hissedemez artik...cok begendim gece gece..eline saglikk tesekekur ederim...

Tuhafgezegen dedi ki...

Ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğunuz için... imkansız olan şeylere özlem duymak çok tuhaf gerçekten :))

GülinDünyası dedi ki...

Cok tuhaf ama gercek:(

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Bayıldım kaleminize. Sevgiler.. Bloğuma beklerim ben de. :)

Tuhafgezegen dedi ki...

ah teşekkür ederim canım benim :) hemen ziyaret ediyorum :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger