23 Mart 2015 Pazartesi

Yağmur & Zafer ikilisine :))

Yıllar önce ilkokul zamanı tanışmış çok da birbirimize ısınamamıştık ben çok farkında değildim olayların ama o beni hep tuhaf biri olarak bilmiş bildirmişler hiç öyle konuşmuşluğumuz da yoktu. İlkokul zamanı zaten gruplanma vardı o zamanları o benim arkadaşım, bu senin arkadaşın bir konu konuşulduğunda X grup dan biri varsa yanımızda susulurdu gözlerle Aman ha! bir şey demeyin bu bizim grup dan değil denilirdi. Ne günlerdi ya şimdi her hatırladığımda gülüyorum.

Çok iyi tanımadığım fakat o zamanları benden çok haz etmeyen bir arkadaşımın evindeydim Cuma günü. Aradan yıllar geçti. (tabii biz ara ara konuşmaya başlamıştık o ‘’X’’ kişi hayatımızdan gidince aslında iyidir özünde ama bilemedim şimdi neden böyle yapardı.) Evlendi ve ev ziyareti, hayırlı olsunlar, mutlu mesut olun gibi şeyler ilk defa evlenen bir arkadaşımın evine gittim tabii bir heyecan tuhafımsı bir mutluluk.

  • ·         Sana ben şimdi neler yapacağım neler.
  • ·         Ayy Tatlım Zahmet etme ne olur.
  • ·         Ay Zahmet Etmegillerden misin sende yihuuu.

 Diye de konu geçti aramızda…

Neyse oradan buradan sohbetler nasıl özleştiğimizin farkına vardık eski arkadaşlar daha bir farklı canım yaşanmışlıklarımız var küsmüşlüklerimiz =) herkesin hayatında böyle bir iki eski dostları olmalı konuşulacak o kadar fazla konu oluyor ki gülerken ağlıyorsun bile. Neyse o gün çok güzel geçti yağmur ve zaferi ben birbirlerine çok yakıştırıyorum hatta ve hatta birbirine bile benzetiyorum. Eee ama görseniz bana hak verirsiniz. Canlarım benim bu hazırladığım postu atarım ben şimdi onlara o yüzden öpüyorum saygılar sevgiler…



Aaaa son olarak şunu yazmadan geçemeyeceğim; Yağmur’a bir diğer arkadaşım hep sinem, sinem şöle sinemle böyle yapardık sinem canım benim sinem böceğim sinemmmm, inemmmmm,nemmmm, mmmmmmmmmmmmm dermiş  yağmurcuğum artık çıldırmış ve elindeki k flakes  paketini yere atmış X arkadaşımız da  sen çıldırdın herhalde yağmur demiş ve evden gitmiş  Etrafı toplamak da gene yağmura kalmış bunu anlatırken ne güldük biz ve yıllar sonra birlikteyiz bu konuları açıp evde kahkahalarımız  yayıldı.

Damla Damla biriken anılarımız hayallerimiz çınladı evin içinde ‘’DAMLA DAMLA’’  (( Bu Damla ikilemini sadece Zafer ve Yağmur anlayacak ama üzgünüm güzel Dostlarım… =) ))

Ben aslında yağmurun evindeki o sıcaklığı aldım fakat hala eve babası gelecekmiş gibi hissettim sanki evlenmemiş daha baba evinde birazdan elinde gazetesi yağmura aldığı süt ve cipslerle gelip bana da kızım hoş geldin? Deyip balkona çıkıp pangoyu sevecekmiş gibi Ayy tabii insan duygusal oluyor böyle anlarda hatta bunu yaşadık bile ama çok da eskiye dönmemek gerekiyor…

Sürç-i lisan ettiysem affola, ben çok keyif aldığım bir gün olduğu için ve hatıra olarak kalsın diye bu postu hazırladım umarım sizlerde okurken benim gibi keyif alırsınız. Benim blogum günlük blogu türünden olduğu için bana alışıksınız zaten, Hayatınızda eski dostlarınızın mutluluklarını görmeniz ve yaşamanız dileğimle hoş kalın…


                                                                SİNEM KANDEMİR…

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger