27 Nisan 2015 Pazartesi

Ego Kurbanı İnsanlar Ansiklopedisi 2

Egolu İnsanlar 2 ;



Ego denilen aşağılık pislik duygu; insanı hep geriye götürür ben buna inanırım, hiç ileri götürdüğüne şahit olmadım. Egolu insanlar her yerde bellidir hallerinden tiplerinden ses tonlarından konuşma tarzlarından. Hep bir iticilikleri hep bir bencillikleriyle göz önündedir en çok da iş yerlerinde karşımıza çıkar bu tür insanlar. Herkesi kendinlerine rakip olarak görür eğer işi bilmiyorsa ez babam ez bezdirme politikası içine girerler. Laaa olummmmm / kızımmmmm sende bu yollardan geçttin lan neyin havası bu (...) demek istersin o anda ama tabii maalesef…

Sadece içinden lan bir sene geçsin bak bakalım demekle kalırsınız bu tür insanların arkadaşlık bağlarının da ben çok sıkı olduğunu düşünmüyorum Aaaa pardon Müdür, Departman müdürü, Müdürün karısıyla vs. bu statüde olanlarla arası mükemmel iyidir hatta şöyle ki belki de kankadırlar.

 Kendilerine hanım/ bey denmesini isterler ve bunu kimse yokken belirtirler, tuhaftır ki her işe burunlarını sokarlar bilseler de bilmeseler de sırf laf olsun diye ellerinde fincanlar dört dönerler. İş olduğunda ise yapalım ( ''Lım'' kelimesine dikkat edelim lütfen.) kelimesi altında her şeyi size yıkmaya çalışırlar yada telefonları o anda çalar veya birisini aramak zorunda olduklarını  söylerler ve iki saat arazi tuhaftır ki iş de zaten o arada bitmiş olur.

İşi öğretmemek için direnenlerden biridir işte bu insanlar ayy bu program çok kolay der. Uzaktan iki anlatır, bir iki kere açar kapar ahaaa!!! öğrendin soru sorduğunda ise mal mal suratına bakan tiplerdir bunlar Anasını satayım uzaktan anlattın nasıl anlayayım demek istersin oda olmaz bakışlarına maruz kalıp tekrardan gösterdiğinde anlamaya çalışırsın. Çünkü hep ona bağımlı olmanızı ister böyle insanlar. 

Egolu insanlara Dip notumuz; Kollarınızdan tutup  kardeş bak! benim senin işinde gözüm yok huzurumuzu kaçırma sende adam akıllı ol bende adam akıllı yolumda ilerleyeyim demek istiyoruz ve ben buradan diyorum kim üstüne alınırsa benden çıktı ''ahksajdna'' :)))) çok mutluyum  yemin ederim yazdım ya ohh miss :))))

Sürç-i lisan ettiysem affola; Egolu insanlar 3'de Görüşmek üzere hoş kalın...
                                                                         
                                                                           Sinem Kandemir... 


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger